poniedziałek, 8 lutego 2016

Udało się

Od samjutkiej pracy zgłupiał pan Ignacy

Udało się PiS-owi załatwić media publiczne w tempie ekspresowym. Ostatnie dwa tygodnie radiowej Trójki to ostry zjazd w dół. Jeszcze w piątek pan Mann olśniewał absurdem a pan Nogaś miał coś ciekawego do zaproponowania z Najwyższej Półki, ale dziś od wpół do siódmej rano radio dręczyło mnie niemal wyłącznie reklamami suplementów diety na rozmaite dolegliwości, od kataru niemowląt przez kaszel, palenie, menopauzę, zajady, itp itd. Reklamy kompletnie chybione, bo w takiej ilości nikt nie zapamięta nazw cudownych specyfików produkowanych niemal wyłącznie przez Aflofarm. Informacje też jakieś debilne, ot choćby że ktoś wepchnął sobie w paszczę 130 ołówków i ma teraz rekord. Poprzedni rekord to było tylko 90 ołówków.
Pan Mąż zameldował, że oglądalność Wiadomości poleciała na łeb na szyję w ostatnim miesiącu.
Jak tabaki w rogu będziemy siedzieć z lokalnymi mediami. Melduję się zaraz na Twittera i zamówię sobie jakiś światowy serwis na I Pada, bo to normalnie wstyd. Co użyteczniejsze informacje trafiają do mnie przez Sterna albo Pana Męża, który się informacyjnie uniezależnił. Albo przez federalny dziennik radiowy dostępny w internecie na każdej radiowej niemieckiej stronie.
Ze złości zaopatrzyłam się w kolejne setki durnowatych horrorów za 2 dolary całość i dzieło z zakresu dziergania na drutach bo to mnie przynajmniej obchodzi.

13 komentarzy:

  1. Radio Wolna Europa - wroc! Wszystko wybaczone, rhehrehre

    jeszcze Radio Luxemburg moze byc....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już takich odbiorników nie ma z długimi falami ani nadajników. Internet jedynie.

      Usuń
    2. No to ja sie nie zgadzam. w ogole ;))

      Usuń
    3. Siedzę u znajomych. TVP Kultura: - Tygodnik Kulturalny - omawiają książkę: eseje o Św. Jadwidze. Upewniłam się, że dobrze robię, że od stycznia nawet TVP Kultura nie włączam. Jeszcze RDC dycha. Wiadomości ze świata to, wprawdzie w obcych językach, ale są. Ale co z resztą?

      Usuń
  2. Jako namiętna trójkowiczka pamiętam, że bywało gorzej. Ale i tak jest źle. Ciekawe, co dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej Aflofarmu, Desmoksanu i leków na nietrzymanie moczu dostępnych bez recepty?

      Usuń
    2. To może jeszcze Sralutan i Rozdupan do kompletu, a wyłoni nam się nowa dyrekcja, o której coś już za długo cicho

      Usuń
  3. Ano ciekawych czasów dożyliśmy... Ja sobie mentalnie siedzę w piwnicy, dziergam i po cichu w duchu cieszę się, że nawet do pracy nie chodzę (urlop zdrowotny). Tylko jak to później będzie się dało poodkręcać... Najśmieszniejsze jest to, że na FB mam większość znajomych gorszego sortu i "tylko" dwie lepszego... Bożesztymój czego ja się od nich nie dowiaduję! Włosy siwieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak to odkręcić? Dziury kulturalnej zaliczonej po urodzeniu dziecka nie udało mi się nadrobić nigdy przez trzydzieści lat, po trzech latach matkowania nie byłam w stanie i chyba tak mnie wszystko już nie obchodziło jak przedtem. Teraz też zachodzi takie niebezpieczeństwo.

      Usuń
  4. Gdyby kilka lat temu, ktoś powiedział, że będziemy mieli powrót bolszewizmu i narodowego wizjonera, guru nieomalże to nie uwierzyłabym. A jednak,na naszych oczach dzieje się to co stanowi, najczarniejszy scenariusz.Niestety nie jesteśmy mądrym narodem. Nowy wizjoner, uruchomił pokłady drzemiących w większości naszego społeczeństwa, paskudnych cech. Zawiść, nienawiść do drugiego człowieka, małostkowość, dewocje i całkowity brak tolerancji. TO nasze narodowe przywary. Jednakże wizjoner powinien przewidzieć, że pomimo wszystkich tych wad, potrafimy skrzyknąć się i na taczkach wywieżć, to co złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trójki najbardziej szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam z mediami żadnego problemu.TVP nie oglądam od dawna,więc wiadomości oglądam na TVN i Polsacie.Trójki nie słucham od 1996 roku i jak dla mnie nic się nie zmieniło.Zawsze miałam możliwość wyboru i mam ją nadal.Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie czasami wlaczyc na Trwam Glos Polski- najchetniej z Antonim- tak dla jaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Spamerom mówimy stanowcze NIE.