poniedziałek, 16 lutego 2015

Stoją na progu i łapią światło

Od samjutkiej pracy zgłupiał pan Ignacy


Były imieniny to są i kwiatki. Stoją na progu drzwi na taras i łapią światło. I tak łapią, że nie wytrzymałam i ciach bach, narysowałam. Widać jaka to roślina? Miało być kwiatków więcej, bo to nie są wszystkie rośliny łapiące światło na tym progu, ale w trakcie szkicowania mentalnie resztę pominęłam chaos by powstał a kartka jest mała. Z trudem dochodzę do ładu z szarym, neutralnym tłem, ale twardym trzeba być i ćwiczyć.

8 komentarzy:

  1. ja się nie znam na kwiatkach, ale kiedyś miałam takie azalie :-) bardzo piękny obrazek, szarzyznę trza przepędzać na wszelkie możliwe sposoby!
    uściskuję mocno i serdecznie! i idę pruć :-/ buuuu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na azalię albo kamelię, obie potrafią mieć taką burzę kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  3. A pewnie, że azalie, nawet dwie, ale chyba z tego samego sklepu, bo nawet ubranko mają identyczne. Kwitną szaleńczo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Azalie! Uwielbiam, ale u mnie mają jakiś problem z kwitnieniem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty zdolna jesteś. Piękne te kwiaty. Ja pewnie i mogłabym ćwiczyć rok i nic by z tego nie wynikało. :( Ja mam 2 doniczki, wspaniale kwitną. Pozdrowienia - wrzosiec

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś się tak nostalgicznie zrobiło - cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Spamerom mówimy stanowcze NIE.