czwartek, 3 stycznia 2013

Muszka dowódca kanapy

Od samjutkiej pracy zgłupiał pan Ignacy


 Kretka wygląda dostojnie i rasowo.


Tu prezentuje brzuszek-okrągluszek pełen ciasteczek i świątecznego jedzenia.


 Czuli się z wdziękiem z Misią.


 Ziewa bardzo elegancko i nie straszy ostentacyjnie potwornymi w swej wielkości zębami.


Kretka zawsze wygląda jak Kretka. Owszem, robi czasem miny, ale łatwo je dostrzec i wiadomo co one znaczą.

Co innego Muszka. Muszka ma bogatą mimikę, bardzo ekspresyjną i nawet robiąc zdjęcia seriami trudno uwierzyć, że na każdym jest ten sam pies.


 No i z czym do mnie podchodzisz? Znowu zamiast oka masz czarną rurę.


Nic sobie z tego nie robię, nie naciągniesz mnie na głupie miny.



 Jestem pełna entuzjazmu.


To ja dowodzę tą kanapą!


Ziewając Muszka nie ukrywa dyskretnie uzębienia. A jej uszy wędrują po całej głowie.


Stara się jednak zachować godność osobistą.

8 komentarzy:

  1. Obie sa cudowne!Sciskam noworocznie!godlesia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna psia mowa i indywidualność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uważam, że psie mordki wyrażają emocje. Proszę je wyklepać po brzuszkach i łebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszka w mimice górą - zdecydowanie :))), jest w swej urodzie bardzo mądra i może mniej dostojna, lecz przekochana. A dobry dom - to największa uroda, która wyłazi z kupki sierści.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmmm pierwsze zdjęcie muszki jest rychtyk jak jedno ze zdjęć Tomka...toczka w toczkę tylko nie blond...

    Szwajcaria

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Spamerom mówimy stanowcze NIE.