czwartek, 2 sierpnia 2012

Herbata

Od samjutkiej pracy zgłupiał pan Ignacy

Zaprosiłam Momoki na herbatę, przybyły w pełnym składzie i natychmiast zaczęły plotkować. Podobało im się w ogródku.




Dostały dziś stare - nowe mebelki i skorzystały z radością.






Jedynie Yukata Summer przeraziła się mojego kubasa z moją herbatą. Podobał się jej tylko i jedynie wzorek na kubku. Coś nawet napomknęła, że na jej yukacie mógłby być podobny.




Ale ten kolor, ilość i sposób parzenia to według niej czysta zgroza. Wake Up się z nią zgodziła. Herbata powinna być zielona i w czarkach.






A potem wybrała z kredensu naczynie jej zdaniem dla mojej herbaty odpowiednie




Tak to jest jak się z Japonkami o herbacie gada. Każda z nas rzecz jasna została przy swoim.


W sesji brały udział lalki Momoko od Sekiguchi

9 komentarzy:

  1. Mmmm... pyszna wielolalkowa herbatka! :)
    Ładny zestaw kolorów na pierwszym zdjęciu.

    A co to za but u 'Girl's End' (znaczy od jakiej lalki)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, gdyby nie japońskie korzenie Momoko, to klimat tej herbatki jest żywcem z Czechowa, takie słoneczne nastrojowe letnie popołudnie. Pięknie to zaaranżowałaś .

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tłoczno u ciebie na tej herbatce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezusie!!! Aż mnie zatkało! A ileż Ty masz tych lalek??! BBM

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jaki to but, kupiłam od kogoś na lalkowym spotkaniu.
    Lalek mam faktycznie sporo, fotograficzne wyzwanie spowoduje, że je w końcu światu pokażę.
    Następne posty będą publikowanie dopiero po 15 sierpnia. Tu gdzie jestem nie mam ani lalek, ani aparatu, ani sieci sprawnej tak, by cokolwiek sensownego opublikować.
    A w szale przedurlopowym nie dało się zdjęć porobić.
    Wasze lalkowe zdjęcia będę oglądać i komentować jak wrócę w pielesze.

    OdpowiedzUsuń
  6. A matko, przeurocze ;-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne spotkanie..sliczne panie i herbata sie delektowanie...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale sesje, ogladam i podziwiam. Jednakze petunia jako kapelutek byla najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjęcie klimatyczne! Panie na nim eleganckie, piękne i jak żywe!

    OdpowiedzUsuń

Spamerom mówimy stanowcze NIE.